یوسف خوش شانس ترین پسر دنیا
یوسف خوش شانس ترین پسر دنیا

خودم خونگرمم، ولی وبلاگمون سرد سرد. لطفا با دلی گرم وارد شوید


نقاشیهای طبیعی دوستداشتنی و فوق زیبا که لیدا برامون کشیده

نقاشیهایی که لیدا نقاشی کرده...این دوتا نقاشی خیلی خیلی خیلی طبیعی و پر از روح نقاشی شده...اعتراف میکنم نقاشی طبیعی مثل این دوتا نقاشی رو هیچ جا ندیده بودم.. نورپردازی و جزئیات توی این دوتا نقاشی خیلی خوب و حرفه ای رعایت شده... مرسی لیدا باجئم...واقعا که نقاش ماهری هستی...

نقاشیهارو در سایز کوچیک گذاشتم که با گوشی هم همه بتونن نیگاه کنن. پس برا دیدن جزئیات و هر چه بهتر نقاشی روی هر کدوم از نقاشیها زوم کنید تا خودتون ببینید که لیدا نقاشی هاشو با چه ضرافتی کشیده.



نظرات شما عزیزان:

ساجده
ساعت12:21---29 ارديبهشت 1396
نه هنوز دکتر گفته خیلییییییییییی زمان میبره البته سدنا رو شناخت منوو نع
پاسخ یوسف ؛سلام خدارو شکر که باز سدنارو شناخته..ایشاالله به زودی زود خوبتر هم میشه..امیدت به خدا باشه ..مرسی از کامنتات


ساجده
ساعت18:21---26 ارديبهشت 1396
بهانه ی جدید ملت واسه پی وی رفتن همین انتخاباته اااهههههو چرا من نمیتونم راس بدم پوففففففف ا شالله انتخابات بعدی مام هستیممممممم
پاسخ:سلامی دوباره..ای بابا رای دادن خوبه به شرطی که کاندیداها واقعا صلاحیت رای دادن باشن...اینا هم که آخر صلاحیتن..خخخخ


ساجده
ساعت18:04---26 ارديبهشت 1396
سلام یوسف خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ یوسف ؛سلام سلام مرسی..امیدوارم تو هم خوب خوب خوب باشی.چه خبر خیلی نگرانتون بودم...راسی شمارو به یاد آورد یا نه؟؟اصلا حالش خوب شده؟؟


لیدا
ساعت23:09---24 ارديبهشت 1396
سلام داداش یوسف کجای 1ساعته منتظرتم بهت خیلی نیاز دارم کجای
پاسخ:سلام آبجی لیدام..ببخش امشب نبودم...الان ساعته یک شبه که کامنتت رو دیدم...فهمیدم چیکار کنی با یه کارت تلفن از نزدیکترین باجه تلفن زنگ بزن به رضا تا از نگرانی درآیی..یا اینکه با گوشی رفیقت زنگ بزن بهش...و اینکه غصه نخور فقط لطفا به درسات برس تا بعدا پشیمون نشی و ایشاالله همه رو قبول شی


لیدا
ساعت22:14---24 ارديبهشت 1396
سلام داداشی نیستی تو که این موقع ها میومدی؟؟؟؟؟
پاسخ یوسف؛سلام سلام لیدا باجی..خوبی؟نه دقیقا موقعی آنلاین میشم که هانی بیاد نت. البته بعضی شبا اونم ساعت یازده شب تا دوازده....و ممنونم که به فکرمی ..مرسی


لیدا
ساعت20:37---24 ارديبهشت 1396
سلام داداش یوسف هستی اگه هستی ان شو بیام

لیدا
ساعت17:22---22 ارديبهشت 1396
سلام داداش یوسف اگه اومدی بیا پشتیبانی سایت اونجا منتظرم

لیدا
ساعت17:08---22 ارديبهشت 1396
سلام داداش یوسف اگه الان هستی زود جوابمو بده باهات کار دارم حسابی

لیدا
ساعت18:59---20 ارديبهشت 1396
های یوسف کجای دلم واست تنگ تنگ شده توکه ماشالا اصلا به یاد ما نیستی فقط منتظری من بیام بهت نظر بدم چرا منو تو وبلاگ تنها گذاشتین اون از ملینا که یهویی رفت دلیلشو میدونم ولی یه خداحافظی هم نکرد و رفت اونم ازRکه به خاطر کارش بهش اس و ز نمیزنم 1هفته میشه دلم واسش یه ذره شدهمن چیکار کنم دیگه دق مرگ شدم اینجا از بس سرمو کردم تو کتاب دیگه از همه چی بریدم امسال دیگه تجدید شدم شدم عین خیالم نیس به جهنم......
پاسخ: سلام..بیخود میکنی دق مرگ بشی یا تجدید بشی... فقط به درسات اهمیت بده چونکه فقط با درس خوندن موفق میشی...اول درس بعد رفیق...منکه دارم میگم وبت باز نمیشه بخدا...وگرنه دلم خیلی تنگ شده خیلی ..بیشتر از دلتنگی تو..حالا تورو خدا فقط به درسات برس و نهایتا بعدش تلفنی میحرفیم تا از تنهایی هم در میایی


رضوان
ساعت6:51---12 ارديبهشت 1396
سلامم یوسف بی معرفت کجایی توو من باگوشی نمبشد کامنت بفرسمم تو چراانیومدی سبزنی
پاسخ یوسف ؛سلام خوبی باجی رضوان؟؟مثل اینکه یادت رفته منم با گوشی دارم میام...البته من حوصله نداشتم وگر نه میام و سر میزنم...مرسی کامنت نوشتی ...سر فرصت حتما سر میزنم چشم...امیدوارم ازم دلخور نشی که سر نزدم چون سرم خیلی سرگرم کاره...صبح میرم و شب میام خونه..حالا حتما سر میزنم چشم ..مرسی خوشحال شدم سر زدی


sajedeh
ساعت19:59---11 ارديبهشت 1396
امممم پاشو نظری که گفته بودی رو بجا بیار خوو
به هوشه ولی هیش کی رو نمیشناسه دکترش گفته به مرور زمان خوب میشه البته اگه شما کمکش کنین و حرفای ناراحت کننده بش نزنین رفتم بهش میگم من دخترتم میگه مگه من دختر دارم و اینا بعد پرسید بابا کو در واقع گف شوهرم گفتیم رفته مسافرت خارج از کشور
اه حوصله ندارم بی خیال تو هم پاشو نمازی رو که گفته بودی رو بخون

یا امام منم الان باید نظرمو به جا بیارماااااااا یا خدا کمکککککک
پاسخ یوسف؛سلام سلام خدارو شکر.خوشحال شدم...نظرمو از صمیم قلبم انجامش میدم ..تو هم با جون و دل نظرتو ادا کن و هزار مرتبه خدارو شکر کن که به هوش اومده
پاسخ یوسف ؛علاوه بر نماز ٬ پانصد تا صلوات برا حضرت فاطمه گفته بودم که بفرستم الان هزارتا میفرستم و از خدا و حضرت فاطمه هم ممنونم که خوشحالمون کرد ... خدایا شکرت ...تبریک آجی ساجده تبریک آجی سدنا
پاسخ:ایشاالله زودتر همه چیو یادش میاره ...فقط خیلی مواظبش باشین...فقط بهم نگفتی که چرا اینجوری رفته بود کما...اصلا چه اتفاقی افتاد که اینجوری شد


sajedeh
ساعت19:57---11 ارديبهشت 1396
خودمم فهمیدم دیر گفتم
پاسخ:سلام سلام خداروشکر خوشحالم کردی آجی ساجده جونم


sajedeh
ساعت7:09---5 ارديبهشت 1396
یوسففف بی زحمت به هیش کی نگوو اگع میشهههههه مامانموووووو
پاسخ یوسف ؛سلام یه کم دیر گفتی ولی چشم نمیگم...راسی چی شد پس؟؟خیلی نگرانم خیلی ...لااقل خصوصی بنویس برام


لیدا
ساعت23:20---4 ارديبهشت 1396
سلام یوسف کجا رفتی نت لامصبم قطعشد ببخشید اگه هستی بیا

پاسخ یوسف ؛عادت کردم به این قطعی های نت و بیخبر رفتنا


لیدا
ساعت20:31---4 ارديبهشت 1396
یا بیا وب من انلاین شم

ساجده
ساعت14:26---30 فروردين 1396
چشممممممممممم
پاسخ یوسف ؛سلام چشم ات بی بلا آبجی عزیزم...ایشاالله به زودی زود به هوش میاد و خوب خوب میشه..و شمارو شاد میکنه...منم دارم دعاتون میکنم...امیدتون به خدا باشه..مرسی


sajedeh
ساعت14:59---29 فروردين 1396
عطا دنبال کارای درمانشه شیمی درمانیه


اامممممممم یه چیزی گفتی اگه مامانمو و ابجیم بفهمه چه حالی خواهد بگم سدنا بچش نمیفهمه مامانممم هعی کاش میشنیددددددد اگه اون میشنید که من الاغ به فکرای احمقانه دست نمیدادم
پاسخ یوسف ؛سلام ساجده باجئم..آفرین که امیدت رو از دست ندادی...توکل ات به خدای مهربان باشه حتما از کما میاد بیرون...از شنیدن اون پیام خیلی ناراحت و افسرده شدم...ولی فقط دعا میتونه نجاتش بده...منم حتما دعا میکنم براش ایشاالله به هوش میاد و بر میگرده خونه...تورو خدا توی این مدت کوتاه٬خودت مواظب آبجی کوچولومون سدنا باش...به امید خدا ایشاالله خوب میشه آبجی ساجده امیدت فقط به خدا باشه نه حرفای مردم..
پاسخ یوسف؛از همین حالا صمیمانه و از ته دلم قول میدم دعاش کنم روزی هزار بارم که شده باشه دعاش میکنم تا به هوش بیاد...تو هم دعا کن و زود خبربه هوش اومدنش رو بهم خبر بده...اامید همه ما خدای مهربونه...ایشاالله به حق حضرت فاطمه زهرا «س»از کما میاد بیرون و خوب خوب میشه..
پاسخ یوسف ؛برا سلامتیش نذر صلوات و نماز گفتم ..ایشاالله قبول میشه ...منو بی خبر نزاری ساجده؟؟؟ باشه؟؟


sajedeh
ساعت16:55---28 فروردين 1396
ممنوننننننننننننن


میگما فقط با یه اسم صدام کن یا فاطمه یا ساجده








بازم به خاطر همه چی ممنونننننننننن
پاسخ یوسف ؛سلام ساجده جان...چشم فقط بایه اسم صدات میزنم..البته یه بار با اسم ساجده و سری بعد با اسم فاطمه...چون هردوتا اسمت دوستداشتنیه...و کاری نکردم که ازم تشکر میکنی...من باید ازت ممنون باشم که به حرفام گوش دادی و تصمیم درست رو گرفتی...مرسی آبجی ساجده جونم
پاسخ یوسف ؛راسی هر چه زودتر خبر خوب شدن اون عزیزترین کس ات رو بهم بده تا از نگرانی درآم...و از عطا خبری داری؟؟


sajedeh
ساعت17:50---27 فروردين 1396
میشه برای بهترین کسم دعا کنی؟
ممنون به هوش بیاد انگار دنیا رو بهم دادن خسته شدم بس از پشت شیشه نیگا کردم اخههههههههه اه لعنت به این زندگییییییییی
پاسخ یوسف ؛سلام حتما دعا میکنم چشم ...ایشاالله به حق حضرت فاطمه «س» به هوش میاد و تو هم ایشاالله شاد میشی
پاسخ:امیدت هم بخدا باشه ایشاالله عزیزترین و بهترین کس ات که گفتی شفا پیدا میکنه و به سلامتی هر چه زودتر به هوش میاد ایشاالله..به امید روزای خوش برات


sajedeh
ساعت17:48---27 فروردين 1396
بی خیالش شدم میترسم یکی نیس بهم بگه اخه تو که میترسی چرا مثلا میری؟
پاسخ یوسف ؛مرسی از کامنتت...تورو خدا هیچوخ حتی فکر خودکشی هم به ذهنت راه نده...منی که غریبه ام برات٬ دلم داره از پریشب از شنیدن این حرفت داغون شده٬حالا چه برسه به مادر و آبجیت که اونا ببین چه حالی میشن...و ممنونم که بیخیالش شدی آبجی ساجده فاطمه عزیزم


sajedeh
ساعت20:31---25 فروردين 1396
چرا ایقد سوال میپرسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میخواستم خود کشی کنم اومده بودم حلالیت طلبییی رفتم پشت بوم از اونجا پایینو نیگا کردم 10 طبقه زیاد بود خوف کردممممممممم
پاسخ یوسف ؛سلام ببین ساجده اولا خدا هم از خودکشی کننده ها نفرت داره و فرموده که ای دسته از آدما حتی جهنمم جاشون نیست...بعدش حتی زبونم لال اگه یه نفری کل خانواده شو هم ازدست بده٬نباید اینکارو بکنه...چونکه ما انسانهارو خدا قوی و باصبور آفریده و بافهم ....پس توی کامنت بعدیتبنویس که دیگه تکرار نمیشه...یکم به آبجی کوچیکت فکر کن تا امید به زندگی توی قلبت روشن بشه...بخاطر مادر و آبجیت زندگی کن..فعلا ییاعلی آبجی ساجده ام....منتظر کامنت امیدوار کننده ات هستم
پاسخ:راسی ساجده اگه از حرفام قانع نشدی بی زحمت شمارتو برام خصوصی بفرس تا تلفنی برات توضیح بدم...گفتم که کل دنیا هم نابود بشه ماها اجازشو نداریم که جون خودمونو بگیریم چون صاحب اصلی جونمون فقط خداست نه ما


لیدا
ساعت15:23---25 فروردين 1396
سلام از گوشی تو من که با گوشی دوستم رفتم کاملا نشون میداد اونروزی هم نتم تموم شد دیگه حوصله شارژ کردنم نداشتم اگه امروز تونستی ان باش تا بیام باهم بحرفیم از ساعت 6 باش امروز
پاسخ یوسف ؛سلام ...من همیشه ساعت نه یا ده یا یازده شب تازه میام نت...و دیگه دوازده میبندم نتو...ببخش امشبم دیر کامنتت رو دیدم...ایشاالله بعدا هر وخ وخت شد میام برا گفتگو...مرسی از کامنتت...بخدا گوشی که من میام وبت همونجوریه که بهت تعریف کردم...ایشاالله سعی مو میکنم تا بتونم بیام وبت لیدا جان


لیدا
ساعت21:15---24 فروردين 1396
سلام داداش یوسف چطوری نیستی پسر اومدی یدونه کامنت گذاشتی رفتی بعدش تموم شدو رفت ؟؟؟؟؟الان هستی

پاسخ یوسف ؛سلام سلام لیدای عزیزم...خوبی آبجی گلم؟ بخدا اون کامنت رو هم با لپ تاپ نوشتم وگر نه وبت رو نمیدونم چیکار کردی که با گوشی نمیتونم و اصلا نمیشه که کامنت بنویسم چونکه فقط سمت راست وبلاگت رو نشون میده و هر کاری میکنم بخش نوشته هات و نظراتت رو نمیاره...خودتم میتونی با گوشی خودت بری وبت و ببینی که چه جوری نشون میده...تورو خدا تو لااقل بهم سر بزن تا ببینم کی مشکل حل میشه تا منم بتونم بیام وبت...مرسی خوشحالم کردی شیطون بلا...شیطون کوچولو چرا اونروز موقع چت یهویی رفتی و پیدات نشد /؟ مرسی از کامنتت


sajedeh
ساعت18:06---23 فروردين 1396
هوفففففففففففف حالا که اینجاامم اگه انلاینی حرف بزنیم
اصلا هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


sajedeh
ساعت18:05---23 فروردين 1396
یوسف شاید کلا نباشم نه تنها نت بلکه تو روزگارم دیگه شاید نباشم اگه تا اخر ماه اومدم وبت معلومه دیگه هستم اگهرم نیومدم یه نوار مشکی بزنین بالا عکسم خخخخخخخخ
پاسخ یوسف؛سلام خدا نکنه تو چرا آبجی ساجده؟؟ چرا رفیقای من همشون از رفتن و مردن و اینا حرف میزنن...چرا انقدر دل بی صاحب منو میشکنن...تا کی این حرفارو تحمل کنم...وختی میام با کسی گرمی بگیرم حرف از مردن و بیماری میزنه...تو چرا ساجده؟ الان اگه بدونی با شنیدن این خبرت چه حالی بهم دست داده...تورو خدا فکر قلب منم باشید...یهویی سکته میزنم میفتم اونوخ شما می مونید و یه عمر عذاب وجدان
پاسخ:ایشاالله که اتفاق خاصی نیفتاده باشه.....کلا نگرانم کردی دختر


sajedeh
ساعت18:03---23 فروردين 1396
سلام اره قول داده بودم ولی..................
حیف شد خب اام یکمم تنبلم حوصلم نمیکشه کامنت بزارمممممممم


sajedeh
ساعت18:42---17 فروردين 1396
سلام خوبییییییییی
پاسخ یوسف؛سلام سلام عزیز باجئم آبجی ساجده گلم..خوبی؟؟اینجوری قول داده بودی که عید باشی ؟خوب باشی منم خوبم...چه خبر آبجی جونم؟؟نگرانی چیزی نیست که؟خیلی نگرانت شده بودم که عید نبودی...این سه روزم تنظیمات نتم پریده بود و نتونسته بودم بیام نظرات رو تاییدش کنم...ببخش که دیر تایید میکنم...امشب بیست و یکم فروردینه که اومدم کامنتت رو دیدم و در جا تاییدش کردم...دقیقا پنج روزه که این کامنت رو دادی...مرسی از کامنتت آبجی ساجده گلم
پاسخ:تنظیمات مودم منظورم بود


رضوان
ساعت20:24---2 فروردين 1396
سلا م. خدارراشکر چیزای زیادی نبردن
یه. پسر معتادی هست فکرکنم کار اون باشه
راسی نظردهی وبم خودم غیر فعال کردما
بعد نوشتم. کامنت پست پایینی


لیدا
ساعت23:30---30 اسفند 1395
بیا وبم انم

پاسخ:نتم پرش آنتن داره ها اگه نتونستم ازم دلخور نشی


لیدا
ساعت23:12---30 اسفند 1395
سلام هستی
پاسخ یوسف؛سلام آره یه جورایی ولی حوصله ندارم


رضوان
ساعت12:44---30 اسفند 1395
سلامم یوسف


عیدت مبارک امیدوارمم. سال خوبی روداشته باشی و همیشه موفق باشی


به وب منم سربزن اپم


موفق باشی داداش




رضوان
ساعت12:42---30 اسفند 1395
سلامم یوسف
عیدت مبارک امیدوارمم. سال خوبی روداشته باشی و همیشه موفق باشی
به وب منم سربزن اپم
موفق باشی داداش


لیدا
ساعت17:38---29 اسفند 1395
سلامممممممممممممم داداشی ممنون دستت درد نکنه منتظر باش عید نقاشی هامو میبینی راسی عیدتم مبارک ایشالا خداوند بهت عمری طولانی و پر از روزی و برکت و سلامتی و همیشه در کنار خانواده خوب و خوش باشی
بابا دیگه عروسی کن اه بزار ماهم عروسی شما رو ببینیم دیگه بیام قر بده به افتخار شما با یه اهنگ ترکیخیلی دوست دارم داداشی عیدت مبارک


❣ مـلیــنا ❣
ساعت7:34---29 اسفند 1395
راسي لطفا تو وبم اسرار نكنيد ك دوباره ب وب لامصب برگردم چون ديگه نميام همه چي هم ب كلي فراموش كنيد
ي دلايلي داره ك نميخوام بيام موفق باشين عيدتونم مبارك
فعلا


❣ مـلیــنا ❣
ساعت7:32---29 اسفند 1395
سلاام يوسف...اره نقاشيش خيلي قشنگه دمش گرم

ساجده
ساعت17:32---27 اسفند 1395
سلام داداشی چطوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوبی؟؟؟؟؟؟؟
خدا رو شکر
منم از این به بعد میام نت
راسی عیدتم پیش پیش مبارککککککک
پاسخ یوسف ؛سلام سلام آبجی ساجده عزیز و مهربون...خوبم مرسی امیدوارم تو هم خوب خوب باشی....پیشاپیش عید شما هم مبارک باشه...مرسی خیلی خوشحالم کردی که اومدی..منم عید رو هستم ...مرسی از کامنتت ساجده باجئم...وخت کردی هر روز بهم سر بزن خوشحال میشم مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 27 اسفند 1395برچسب:,

|
 






نقاشی
شمع آریا،آرین،ملیکا و ملینا

 

یوسف

 

 

 

غیبت هانی
هانی و 4 خرداد«هانیسف»
نقاشیهای طبیعی دوستداشتنی و فوق زیبا که لیدا برامون کشیده
به احترام رفیقای خوب وبلاگمون
شهادت پدر ساجده باجئم
سلام به همه رفیقای عزیزم
کیمیا
تولد یه آشنا به اسم زهرا
نقاشی آجی لیدا
نقاشی آجی مریم
تابلو نقاشی زیبای آجی مریم
نقاشیهای خوشگل و زیبا از آجی ساجده
خراب شدن مودم و تموم شدن شارژ نت ام
نقاشی های ثنا خانوم و داداش عرفان
نقاشی احسان
نقاشی های آجی ساجده و آجی فضیلت
جواب سوال سپهرداد
یوسف
سه کلام از زندگی
عید فطر برتمامی شیعیان جهان مبارک
نظر هانی در مورد زبان انگلیسی
یادگیری زبان اسپانیایی و یوسف
هانی هم گفت پیامهای خوش آمد گویی رو حذف اش کن
عكسهاي ديده نشده از سامي يوسف.... برا داداشام احسان و عرفان و هانی و بقیه دوستان
تقدیم به احسان و عرفان عزیز
افشین نوری همکلاسی اول دبیرستانم
رویای ناتمام 14 ساله یوسف
برا داداش احسان
نقاشیهای جدید لیدای عزیز و گلم
نقاشی آجی گلم لیدا
تولد آجی نسا و تولد آجی ندا مبارک ---نقاشیهای تولد ملینا ملیکا و نسا و ندا
تولد ملیکا و ملینا دو خواهر دوقلو
تولد عزیزترین رفیقم
نقاشی ملیکا و تولد آبجی لیلام و قهرمانی استقلال خوزستان
بهینه سازی نقاشی یوسف توسط عزیزترین داداش اش هانی
نقاشی برا عزیزترین رفیقام.... و اینم مرحله اول و دوم نقاشیها
سلام به همه دوستام
برا هانی عزیزم
yousef غریبه تنهای تنها
برا هانی
نقاشی عزیزترین داداشام و آجی هام......پست ثابت وبلاگ
نقاشی
اتفاقات یک ساعت قبل و یک ساعت بعد سال تحویل 95
راز سال نو
این نقاشی ام برا آجی ملینای عزیز و مهربونم
داداش هانی کجا موندی پس؟؟؟
نقاشی پروفایلم به افتخار هانی و رفیقای عزیزمون ملیکا،ملینا،سارا،زاگرس،آریا،آرین
برا آجی ملیکای عزیز
7 ستاره آسمونی
شمع آریا،آرین،ملیکا و ملینا

 

خاطرات دختر کاراته کار
دختر کاراته کار
وب دوم ریحانه جون
داداش عطاء
استقلال(تاج1324) سعید جان
عاطفه
رضوان
رها جون
کودک درون ، من اکتیو تشریف داره
روانشناسی رنگها
کیمیا "همشهری کرجی ام" تکواندوکار افتخار آفرین تاریخ المپیک
مریم
آجی ثنا " همشهری خوبم"
هواداران استقلال
ماکان و ماهان"دوقلوهای نابودگر"
asma
alma
داداش احسان "همشهری عزیزم"
✿reyhane✿
پرنسس پاییزی
مهدیس
آقای نویسنده نوجوان"علیرضا قلعه خندابی"
لیدا خانوم طراح و نقاش عزیز
رها
میس السا "وبلاگ منجمد یخی آجی ستایش گلم"
آجی نسا " قلب کوکی"
خاطره های ندا "دختر رویایی"
maryam خانوم یه دختر تنها " هر کی خدارو داره تنها نیست دختر"
رویای دخترونه ملینا یه آجی بی همتا
وبلاگ شاد آجی فاطمه ...یه آجی همزبون
رویای دخترونه من "ملینا" عزیزترین دختر دنیا
پرنسس ملیکا ، عزیزترین آجی من
داداش عزیز خودم ( پسران زیبا هانی هانتد شاهزاده تاریکی)
حمل ارسال خرید ماینر از چین
حمل و نقل هوایی چین
قلاده اموزشی شوک دار
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 41
بازدید کل : 7791
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 1031
تعداد آنلاین : 1